Sortida al Teatre de l’alumnat de Francès

El passat dimarts 2 d’Abril els alumnes de 2n i 3r de l’ESO i els de 1r i 2n de Batxillerat que fan francès 1a llengua, van anar a l’Institut Francès de Barcelona per participar en el XXIII concours de teatre en francès, organitzat per l’APFC (Associació de Professors de Francès de Catalunya). La seva participació va consistir en presentar dues obres: Le petit prince, adaptació de l’obra d’Antoine de Saint-Exupéry, interpretada pels alumnes de 2n d’ESO ; i una presentació en clau còmica de la guerra de Troia, titulada, La Galère de Troie n’aura pas lieu, interpretada pels alumnes de Batxibac del nostre centre. Malgrat no haver obtingut cap premi, els hem de felicitar per les seves interpretacions que van ser d’una qualitat excel·lent, tot esperant poder tornar a participar l’any vinent.

[fotos]