Reunions de pares i mares d’inici de curs 2020-2021

Havent començat el curs escolar 2020-2021, us convoquem a les reunions de pares i mares d’inici de curs que tindran lloc per videoconferència mitjançant l’aplicatiu Google Meet, a les 20:30 hores, els dies següents:

• 1r d’ESO: Dilluns 28 de setembreConvocatòria amb enllaços per a cada grup.
  • Alumnat del SIEI de 1r i 2n d’ESO: Dilluns 28 de setembreConvocatòria amb enllaços per a cada grup.
  • 2n d’ESO: Dimarts 29 de setembreConvocatòria amb enllaços per a cada grup.
  • 3r d’ESO: Dimecres 30 de setembreConvocatòria amb enllaços per a cada grup.
  • 4t d’ESO: Dijous 1 d’octubreConvocatòria amb enllaços per a cada grup.
  • IFE 1r curs: Dilluns 5 d’octubreConvocatòria amb enllaços per a cada grup.
  • 1r de BTX: Dilluns 5 d’octubreConvocatòria amb enllaços per a cada grup.
  • 2n de BTX; Dimarts 6 d’octubreConvocatòria amb enllaços per grups per a cada grup.
  • CFM SMX, CFM GAD, CFS ASIX, CFS DAM: Dimecres 7 d’octubreConvocatòria amb enllaços per a cada grup.
  • CFM CAI+APD i CFS EDI: Dijous 8 d’octubreConvocatòria amb enllaços per a cada grup.

La reunió, presidida pel professorat tutor de grup acompanyat del professorat tutor personal, tindrà l’ordre del dia següent:

1. Organització i normativa de funcionament del curs 2020-2021
  2. Avaluacions