Reunió d’Orientació per a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) 2024

Us comuniquem que l’Institut Joan Brudieu ha organitzat, per al proper dijous 15 de febrer, a les 19:30h, una Reunió Informativa per a les famílies de 2n de BTX per tal d’informar-los sobre les Proves d’Accés a la Universitat (PAU): Període de prematrícula i de matrícula definitiva – Estructura de la prova: fase general i fase específica – Calendari de les PAU.

Recordeu, que el termini de prematrícula a la prova d’accés a la universitat (PAU) 2024 per als alumnes de 2n de batxillerat és del divendres 16 al dijous 29 de febrer de 2024, ambdós inclosos. I que el termini d’inscripció a la prova externa per a l’obtenció del títol de baccalauréat per als alumnes que han cursat el currículum mixt de batxillerat i baccalauréat i que l’han completat en el curs acadèmic 2023-2024 és del dilluns 12 al 16 de febrer de 2024.