Recuperació de contrasenyes

Les opcions que s’ofereixen des de l’institut Joan Brudieu per poder compartir el treball amb l’alumnat són les següents: Moodle, Google Drive, Google Classroom, Comunicats Alèxia, Correu electrònic (el del centre).

Per accedir a les diferents plataformes (excepte ALEXIA), els alumnes han d’utilitzar el seu correu @insjoanbrudieu.cat. Aquells alumnes que no tenen accés al correu insjoanbrudieu.cat de centre, que enviïn un correu des del seu mail personal al correu del servei tècnic sat@insjoanbrudieu.cat, indicant el seu nom complet, grup i el seu correu insjoanbrudieu.cat, i explicitant que vol restablir la contrasenya.

Si convé recuperar contrasenyes d’ALEXIA, cal que llegiu les instruccions següents. Si no us en sortiu, poseu-vos en contacte amb info@insjoanbrudieu.cat o bé secretaria@insjoanbrudieu.cat, indicant-hi el nom complet i el grup a què pertanyeu.

Recordeu de revisar la bústia de correu brossa, és possible que la resposta a la vostra petició us arribi a aquesta