Recompte matemàtic nadalenc

Durant aquest mes de desembre a l’entrada de l’institut hi havia una urna plena d’objectes i un repte que havia plantejat el departament de matemàtiques: endevinar quants objectes hi havia dins de l’urna entre nous, cacauets, bombons, carabasses i cocos. Durant tot el mes de desembre els alumnes i personal del centre han votat i el passat 18 de desembre es va realitzar el recompte: 1320 objectes. L’alumne que s’ha quedat més a prop, amb 1341 objectes, ha estat Iker Cucurull de 4t ESO D. A continuació hi han quedat Laia Pino, amb 1345 objectes, i Lola Majoral, amb 1286. El dimecres 20 de desembre, durant el concert de Nadal ofert a l’alumnat, s’ha donat a l’alumne guanyador, Iker Cucurull, el premi, que consisitia en tot el que hi havia dipositat a l’urna. Moltes gràcies a tots els qui hi han participat i la nostra enhorabona al guanyador. (fotos)