Recapte d’aliments a l’Institut Joan Brudieu

Els alumnes de 4t d’ESO porten a terme una activitat dintre del projecte de servei comunitari que forma part del seu currículum.
L’activitat consisteix en una recollida d’aliments i productes bàsic d’higiene personal i de neteja domèstica que és donarà al banc d’aliments. Al llarg de la setmana del 15 al 19 de maig hi haurà diferents punts de recollida als passadissos del centre on en caixes es deixaran els productes que tot els alumnes interessats en col·laborar, porten. Es necessari que els aliments no estiguin caducats, ni utilitzats, i que apareguin a la llista de les aules. Amb aquesta activitat l’alumnat de 4t s’implica en un projecte solidari i de servei amb la població de La Seu així com de ajudar als seus companys a desenvolupar una actitud solidària i de compromís social.

Aliments_2Aliments_1