Premis COAC: Treball de Recerca i Fotografia

La delegació pirinenca del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) ha lliurat aquest dijous 03 de juny de 2021 el XVè Premi COAC per a Treballs de Recerca, adreçats a estudiants de batxillerat de l’Alt Pirineu i Aran. L’edició XIVèna del premi COAC 2020 es va anul·lar degut a la pandèmia. Aquest any s’ha reprès i l’entrega ha anat a càrrec del delegat del Pirineu de la Demarcació de Lleida del COAC, Ricard Lobo, a la delegació del Col·legi d’Arquitectes. El primer premi ha estat per al treball de recerca Itinerari geològic urbà per la Seu d’Urgell, del Roger Garcia, alumne de 2n curs de Batxillerat Científic de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell. Els accèssits s’han atorgat als treballs Es moviments migratoris e eth besonh d’abordar-les des d’ua perspectiva umanitària de Lin Boya (Institut d’Aran), i Ciutats intel·ligents pel canvi climàtic del David Escolà (l’Institut Pere Borrell). L’objectiu del premi és fomentar l’interès entre els estudiants de batxillerat pels treballs de recerca i la investigació relacionats amb l’arquitectura i el disseny; la ciutat i l’urbanisme; el territori i el paisatge; i l’ecologia i la sostenibilitat.

En el mateix acte també s’han donat a conèixer els Premis de Fotografia 2021 d’Arquitectura i Urbanisme realitzats pels alumnes de Batxillerat Artístic de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell. El concurs està convocat per la Delegació del Pirineu de la Demarcació de Lleida del COAC i el Servei Educatiu de l’Alt Urgell-Cerdanya dels Serveis Territorials a Lleida del Departament d’Educació. El primer premi ha estat per a Mireia Costa amb Racó ple d’estilisme i antiguitat; el segon curs premi per Yaiza Raya amb Corbes Continues, ambdues alumnes de 2n; i el tercer premi per Paola Martin, amb Antico, alumna de 1r curs. A més, s’ha fet una menció especial a la qualitat de la  fotografia Palau a vista d’Ocell de l’alumne Nil Jiménez de 1r curs.

L’enhorabona per tots els premiats!!! També transmetre a tots els alumnes que han participat l’agraïment que els ha dedicat el Sr. Ricard Lobo durant l’acte d’entrega.

Fotografies de l’acte.