Premis Catskills

Els alumnes Pere Pèrez, Marc Santiago i Adrià Juvé dels Cicles Formatius de Grau Superior d’Informàtica del nostre centre van quedar campions del CATSKILLS, en la modalitat de programació d’aplicacions informàtiques. El passat 10 de juliol, en l’edifici de l’institut Nacional d’Educació Física de Catalunya es va realitzar la ceremonia d’entrega de premis, presidida pel molt honorable conseller d’educació Josep Bargalló. Desgraciadament els nostres alumnes no hi van poder assistir per motius laborals. En el seu lloc, els seus professors Montse Domingo i Tomàs Bigordà van recollir les medalles acreditatives com a campions del seu “skill”.

Catskills és el campionat de Catalunya de formació professional on els alumnes d’ensenyaments professionals d’arreu del territori català competeixen en 33 oficis (skills) relacionats amb els estudis que estan cursant.

Els objectius d’aquest són:

• Promoure l’alta qualitat dels estudis de formació professional que es duen a terme a diferents centres educatius del territori.
  • Impulsar, promoure i prestigiar la formació professional.
  • Crear xarxes de col·laboració, entre els centres, el professorat participant i les empreses del sector.

El progrés econòmic d’una regió està íntimament lligat a la formació de la seva població activa. El jovent que es vol introduir en el món laboral ha de saber donar resposta a la necessitat empresarial del seu territori; és per això que empreses i autoritats educatives han de treballar conjuntament a fi d’ajudar al progrés econòmic del territori.