Prematrícula PAU 2017 per a l’alumnat de 2n de BTX

El termini de prematrícula de les PAU 2017 per a l’alumnat de 2n de batxillerat és de l’1 al 15 de març i s’ha de fer al portal Accesnet (https://accesnet.gencat.cat) amb el codi accesnet que rep en carta personalitzada tot l’alumnat de 2n de Batxillerat, seguint les instruccions de la “Guia informativa de la Prematrícula de les PAU 2017“.

A la pàgina web de la Secretaria d’Universitats i Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement, hi trobareu més informació. Ara, s’ha fet públic, a l’apartat “Calendari i horari de les proves“, el conjunt de dates que cal tenir en compte per fer les diferents fases de les proves de Selectivitat d’enguany. Tot seguit us posem les dates que considerem més importants, a part de les de prematrícula, que ja hem esmentat més amunt: concretament, en el cas de la convocatòria de juny, els alumnes de 2n de Batxillerat i els de CFGS que vulguin fer la fase específica voluntària de les proves, el període de Matrícula serà del 17 de maig a l’1 de juny. Les dates de celebració de les PAU seran els dies 13, 14 i 15 de juny (vegeu horaris), i els resultats de les proves es podran saber el dia 28 de juny.