Preinscripció a l’ESO (curs 2019-2020)

El termini de presentació de sol·licituds per a la preinscripció a l’ESO és del 29 de març al 9 d’abril, ambdós inclosos. Es pot presentar documentació fins al dia 10 d’abril de 2019.

Atenció!!!

• Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres (10 com a màxim i per ordre de preferència). La presentació de més d’una sol·licitud comporta la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.
  • El formulari de sol·licitud i la documentació s’ha de presentar en el centre demanat en primer lloc; també es pot presentar a l’oficina municipal d’escolarització del municipi on està ubicat el centre demanat en primer lloc i, si no n’hi ha, a l’ajuntament corresponent, i als serveis territorials o les oficines territorials del Departament d’Ensenyament.
  • En emplenar el formulari trobareu un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna. Els infants que es preinscriuen a P3 o que són nous en el sistema educatiu de Catalunya encara no tenen l’identificador i, per tant, han de deixar el camp en blanc. En canvi és obligatòria per als alumnes matriculats des del curs 2015-2016 en centres educatius de qualsevol titularitat (per als ensenyaments i centres que es troben actualment al RALC)És una informació que han de facilitar els centres on estan escolaritzats i les famílies també poden consultar-ho en línia al web del Departament.
  • És obligatori emplenar el camp de correu electrònic indicant l’adreça a on es vol rebre la informació sobre el procés.
  • També és obligatori en el cas d’alumnes menors d’edat que s’indiqui a la sol·licitud quin dels dos tutors serà el referent per a les consultes del procés de preinscripció a Internet (OVT).