PFI: Cloenda del curs

La sala d’actes de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha acollit el dimarts 13 de juny al migdia l’acte de lliurament de diplomes a alumnes que han seguit el curs d’auxiliar d’activitats forestals en el marc del Programa de Formació i Inserció-Pla de Transició al Treball (PFI-PTT), que organitzen el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, essent-ne l’institut de referència l’Institut Joan Brudieu, i la Regidoria d’Educació del Consistori urgellenc.

Els alumnes han recollit el reconeixement de mans de l’alcalde de la Seu en funcions, Francesc Viaplana; la regidora d’Educació en funcions, Núria Tomàs; la tutora d’aquesta formació, Mercè Valls, i el docent David Manzanera. En els seus parlaments, Viaplana i Valls han felicitat aquests joves, els han animat a seguir formant-se i han valorat “de manera molt positiva” aquest perfil professional que s’ha dut a terme a la Seu d’Urgell per segon curs consecutiu. Com cada any, aquest acte de lliurament també ha comptat amb la projecció d’un vídeo que recopila de manera resumida parts dels projectes treballats.

El curs el van iniciar 16 alumnes, dels quals 14 l’han finalitzat i d’entre ells, 12 l’han certificat per accedir a CFGM. 3 dels alumnes començaran a treballar aquest estiu, mentre que 3 opten a seguir formant-se a l’Escola d’Adults de la Seu d’Urgell el pròxim curs. A més de Mercè Valls i David Manzanera, també forma part del professorat Francesc Fran, a banda de tècnics de la Fundació Integra Pirineus, mentre que vuit empreses urgellenques han acollit les pràctiques de l’alumnat.

Notícia extreta de RàdioSeu – Notícia a Pirineus TVFotografies.