Pautes de convivència

Us informem que hem elaborat unes Pautes de Convivència que són un recull d’orientacions que, per una banda, pretenen seguir criteris de sentit comú i coherència, i per l’altra, estan basades en les normes de convivència de l’Institut Joan Brudieu, de les quals en teniu un extracte a l’aula, a l’aula virtual de tutoria i a dos llocs de la pàgina web de l’institut (1- Menú > Secretaria > Documentació estratègica de l’Institut i 2 – Menu > Projectes i serveis > Convivència i mediació escolar). Aquestes orientacions i recomanacions seran útils per poder afavorir la convivència en un ambient de respecte entre tota la comunitat educativa; alumnat, professorat i famílies.

• NOFC – Pautes de convivència: orientacions i recomanacions per poder afavorir la convivència en un ambient de respecte entre tota la comunitat educativa.