Miniprojecte de botànica a S1

El dijous dia 24 de maig els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut han fet un miniprojecte de botànica i orientació en grups anomenat “Arbres singulars de la Seu”. Aquest projecte s’ha dut a terme en dues parts. La primera part ha sigut a l’institut, i ha consistit en una xerrada del Carles Martin, responsable de Parcs i Jardins de l’Ajuntament de la Seu. Per fer la segona part els alumnes, sols en petits grups de 3 a 5 alumnes, han anat seguint un joc de pistes fora de l’institut on han anat resolent reptes botànics relacionats amb alguns arbres inclosos dins els “Arbres Singulars de la Seu d’Urgell”. La localització dels punts on es troben els arbres singulars ha estat assistida mitjançant una aplicació de telèfon mòbil. En arribar a cada arbre el mòbil els donava les instruccions de l’activitat a realitzar i els formulava una pregunta que havien de respondre correctament.

Fotos i vídeo de les fotos