Mercat de Tecnologia a Lleida

Us passem les fotografies de la participació d’alumnat de l’Institut Joan Brudieu al Mercat de Tecnologia de Lleida del passat 10 de maig, amb el títol “La tecnologia i l’educació“: tríptic, tallers, tallers per centres, dades del Mercat.

• 75 projectes presentats
  • Alumnat expositor 210
  • Centres expositors (16):
    • INS Guissona, INS Torre Vicens, INS Manuel de Montsuar, INS Almenar, INS Pont de Suert, INS Maria Rubies, INS Guillem Catà, INS Josep Lladonosa, INS Caparrella, Col.legi Mater Salvatoris, Escola Vedruna Balaguer, INS Escola del Treball, INS Joan Brudieu, INS Terres de Ponent, INS Tarroja, INS Marius Torres.
  • Localitats dels centres expositors (12):
    • Lleida, Mollerussa, Pont de Suert, Guissona, Mollerussa,  Manresa, Pont de Suert, la Seu d’Urgell.
  • Projectes d’ESO (45)
  • Projectes de FP (8)
  • Projectes de BTX (22)

• 25 Tallers presentats
  • Alumnat visitant 1487
  • Centres visitants (15):
    • L’Estonnac, INS Torrevicens, INS Joan Oró, INS Ponent, INS Maria Rubies, INS Mitjana, INS Caparrella, INS Tarroja, Escola Santa Anna, INS Montsuar, Escola Vedruna, INS Gili i Gaia, INS Joan Solà, INS Almenar i INS Escola del Treball.
  • Localitats dels centres expositors (6):
    • Lleida, Balaguer, Mollerussa, Cervera, Mollerussa, Almenar.