L’Institut Joan Brudieu signa un segon conveni de pràctiques ERASMUS+ amb dos alumnes de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX)

El programa Erasmus+ VET, impulsat i finançat per la Unió Europea, permet que l’alumnat realitzi la formació pràctica en centres de treball en empreses d’altres països juntament amb la millora de la competència comunicativa en llengües estrangeres i les competències professionals i personals dels nostres alumnes.

El 15 de maig de 2019 s’ha signat l’últim conveni ERASMUS+ de Formació Professional (EUROINVOC 2018) coordinat i liderat pels professors de cicles formatius de SMX. El Matias Medina i l’Aaron Tena han estat seleccionats per participar en el projecte ERASMUS+ VET (Vocational and Eduactional Training) de Formació Professional. Estaran durant un mes fent pràctiques a dues empreses del sector de la informàtica a Irlanda (Dublin). Marxaran el proper dissabte 1 de juny i s’allotjaran a casa d’una família irlandesa fins el dia 2 de juliol.

Estem segurs que aquesta experiència serà molt profitosa en tots els àmbits. Aprendre a treballar i viure en un entorn internacional és una vivència que els ajudarà a créixer com a persones i com a professionals.