L’Institut Joan Brudieu signa el tercer conveni de subvenció en un projecte ERASMUS + Formació Professional per a pràctiques en empreses

L’Institut Joan Brudieu està treballant per a poder participar en el que representa el tercer projecte europeu, ERASMUS + de Formació Professional (EUROINVOC 2018), coordinat i liderat pels professors de cicles formatius de SMX i GAD juntament amb l’institut Istruzione Superiore Statale Des Ambrois, d’Oulx (Itàlia).

La Daisy Gonzalez Justo i la Jana Borrut Rubio han estat les dues alumnes de grau mitjà de GAD seleccionades per participar en el projecte Erasmus + VET (Vocational and Eduactional Training) de Formació Professional. Aquestes alumnes tindran la oportunitat d’anar a fer les pràctiques del mòdul de Formació en Centres de Treball a Oulx (Torino) sota l’ajut econòmic del Programa ERASMUS +. Marxaran el proper dijous 7 de març i estaran a Oulx fins el dia 11 d’abril treballant a l’Oficina de Turisme de la mateixa localitat. (fotos)

Dins del mateix període però, sota el marc del PIC Estudis del Departament d’Ensenyament, es desplaçaran al mes d’abril un grup de 14 alumnes (12 de batxillerat i 2 de cicles formatius) amb dos professors per a poder fer una estada curta d’estudis durant una setmana a l’institut Istruzione Superiore Statale Des Ambrois, d’Oulx (Torino).

Gràcies al nostre esforç i dedicació, hem pogut fer possible la mobilitat d’aquests estudiants i, per tant, estem orgullosos de poder-los oferir una experiència tant a nivell professional com a nivell personal que de ben segur recordaran.

Aquest curs estem també preparant noves mobilitats pels nostres alumnes de cicles, tant de grau mitjà com de superior. Ja us mantindrem informats.