L’Institut Joan Brudieu signa el primer conveni de subvenció en un projecte ERASMUS + Formació Professional per a pràctiques en empreses

L’Institut Joan  Brudieu participa en el primer projecte europeu, ERASMUS + de Formació Professional (EUROINVOC 2016), coordinat i liderat pels professors de cicles formatius de SMX-GAD juntament amb l’institut Istruzione Superiore Statale Des Ambrois, d’Oulx (Itàlia). El Marc Santiago, l’Abraham Castiñeiras i el Tomàs Boetto han estat els tres alumnes de grau mitjà de SMX-GAD seleccionats per participar en el projecte Erasmus + VET (Vocational and Eduactional Training) de Formació Professional. Aquests alumnes tenen l’oportunitat d’anar a fer les pràctiques del mòdul de Formació en Centres de Treball a Oulx (Torino) sota l’ajut econòmic del Programa ERASMUS +. Marxaran acompanyats de dos professors el dissabte 4 de març i estaran a Oulx fins el dia 3 d’abril treballant a l’empresa Regali & Cadeaux, propera a la mateixa localitat. Dins del mateix període però, sota el marc del PIC Estudis del Departament d’Ensenyament, es desplaçaran a finals de mes un grup de 7 alumnes i dos professors per a poder fer una estada curta d’estudis durant una setmana a l’institut Istruzione Superiore Statale Des Ambrois, d’Oulx (Torino).

Gràcies al nostre esforç i dedicació, hem pogut fer possible la mobilitat d’aquest estudiants i, per tant, estem orgullosos de poder-los oferir una experiència tant a nivell professional com a nivell personal que de ben segur recordaran. Aquest curs estem també preparant noves mobilitats pels nostres alumnes de cicles, tant de grau mitjà com de superior. Ja us mantindrem informats.