l’IFE del Brudieu al WRO

L’alumnat de l’IFE va col·laborar en la final del World Robot Olimpiad que va tenir lloc a la Seu d’Urgell els passats dies 16 i 17 de setembre de 2023. L’alumnat de l’IFE va exercir de voluntari fent diferents funcions en aquesta olimpíada robòtica, com, per exemple, donar suport a les persones participants i entrenadors o fent d’àrbitres en la categoria “RoboBasic”. En aquesta competició hi havia 244 nois i noies de 90 equips d’arreu de l’Estat espanyol i el Principat d’Andorra. Aquest esdeveniment va ser un èxit organitzatiu, tant per la participació com pel públic. Volem agrair a tot l’equip responsable d’aquest esdeveniment: Ajuntament, Punt Òmnia, voluntaris i voluntàries i, en especial a l’Ester Collado, pel suport i per fer-nos sentir part d’aquest projecte i recolzar-nos en les diferents activitats. I també volem felicitar l’Escola Albert Vives pels èxits aconseguits en aquesta olimpíada.