L’IFE a RàdioSeu

La setmana passada, l’alumnat i el professorat de l’IFE vam participar en el programa la veu dels centres de RàdioSeu. El primer programa d’aquest curs que es realitza en directe, després de l’acabament de les restriccions de la pandèmia. Aquest programa ens ha permès donar a conèixer l’Itinerari Formatiu Específic d’Auxiliar en Manteniment d’Instal·lacions Esportives (AMIE). Hem tingut l’oportunitat d’explicar com s’estructura, quin es el seu disseny i el contingut formatiu. L’alumnat ha explicat les seves vivències relacionades amb aquests estudis i conjuntament hem fet una crida per trobar centres on poder realitzar les pràctiques i, posteriorment, poder treballar a les entitats esportives del territori. En acabar la gravació, vam fer una visita a les instal·lacions de RàdioSeu i vam poder conèixer diferents aspectes del funcionament d’una emissora de ràdio. Aquest programa de la Veu dels centres, el podeu escoltar al podscat en aquest enllaç. Fotos i vídeo de l’activitat.