L’escriptora Bev Allan visita l’Institut

El passat dimecres 22 de febrer l’escriptora britànica Bev Allan va fer una xerrada als nostres alumnes de 1r de Batxillerat. L’autora del llibre Lucius Minicius Rides Again, que els alumnes havien acabat de llegir, va aprofundir en els detalls de la seva obra i respondre les preguntes que li van plantejar. L’autora del llibre va explicar que més enllà d’entretenir, busca amb la seva obra transmetre valors com el respecte, la tolerància i l’acceptació de les diferències entre molts altres. Va ser tot un plaer escoltar les seves explicacions, tenir l’oportunitat de conèixer-la, parlar amb ella i que pogués signar alguns exemplars. Alguns alumnes contents van comentar al final de la xerrada “She is so nice”! Una activitat molt enriquidora que esperem tornar a repetir l’any que ve! (fotos)