Instinet – Aules netes i educades: guanyadors, premi i l’enhorabona a tothom

Des de l’Escola Verda volem donar l’enhorabona a tots els alumnes que han participat durant aquest 3r trimestre en el projecte INSTINET. Durant 11 setmanes heu treballat de valent  per mantenir l’ordre i la neteja de les aules, encara que uns més que d’altres. També hem d’agrair la col·laboració especial del personal de neteja i, com no, també de tots els professors que han fet possible l’inici i desenvolupament d’aquest projecte, sense oblidar el recolzament de l’equip directiu amb el qual no hagués estat possible aquest projecte. Esperem que el proper curs puguem engrescar-vos més amb alguna altra novetat. Per últim donar l’enhorabona als guanyadors, en aquest cas l’alumnat de la USEE i l’alumnat del grup de 1r d’ESO. Moltes felicitats i desitgem que gaudiu força del premi assolit. Ara, a les acaballes del curs 2016-2017, tan sols ens queda convocar-vos per a la futura edició d’INSTINET, la del curs 2017-2018, tot recordant-vos la màxima que ens guia: «LA FEINA BEN FETA NO TÉ FRONTERES. I LA FEINA MAL FETA NO TÉ FUTUR». Moltes gràcies.