Informe de valoració de la programació de menús al menjador escolar

La Sub-direcció General de Promoció de la Salut de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, en el marc del Programa de Revisió de Menús Escolars (PReME), ha elaborat l’Informe de valoració de la programació de menús al menjador escolar (Juny de 2023) a partir del menú del mes de maig del curs 2022-2023.

La Sub-direcció General de Promoció de la Salut de l’Agència de Salut Pública de Catalunya espera que els consells i recomanacions que s’hi inclouen siguin d’utilitat per tal de millorar la qualitat global de les programacions de menús que IAUSA ofereix per a l’alumnat del nostre centre, de l’Institut Joan Brudieu. Aquests es basen en la Llei 17/2011, de 5 de juliol, de seguretat alimentària i nutrició i en els documents “L’alimentació saludable a l’etapa escolar” (2020) i “Recomanacions per millorar la qualitat de les programacions de menús a l’escola” (2017),  de la Generalitat de Catalunya.