Informacions PAU i PAP 2020

Us informem que del dimarts 18 de febrer al dilluns 2 de març estarà obert el termini de prematrícula per als alumnes de 2n de batxillerat, per a la prova d’accés a la universitat (PAU) 2020, així com la matrícula de la prova d’aptitud personal per als alumnes que volen accedir els graus d’Educació Infantil i Educació Primària.

Tal com sabeu, els titulats tècnics de cicles formatius de grau superior (CFGS) poden accedir a la universitat directament i sense obligació de fer cap prova. La seva nota d’accés és la qualificació mitjana obtinguda en el cicle (entre 5 i 10 punts) i té validesa indefinida. Tanmateix, per accedir a algun estudi de grau, aquests estudiants poden considerar millorar la nota d’accés examinant-se de matèries de modalitat de batxillerat vinculades als estudis universitaris que desitgin cursar. Per això, voluntàriament, poden fer exàmens per apujar la nota d’admissió a la universitat. Aquest alumnat no cal que faci prematrícula; tan sols la matrícula en les dates previstes: del divendres 15 a dimecres 27 de maig.

Més informació a Canal Universitats.