Gimcana matemàtica

El passat divendres 3 de maig els alumnes de 3r de la ESO de l’Institut Joan Brudieu van dinamitzar una gimcana matemàtica adreçada als/les alumnes de 5è curs de primària de totes les escoles de la Seu d’Urgell; Albert Vives, Pau Claris, La Salle, La Valira i la ZER Ribera d’Urgellet. Aquesta gimcana és el resultat d’un projecte que han desenvolupat els/les alumnes de 3r d’ESO en el que, de forma cooperativa, han dissenyat les proves, han elaborat el material, l’han testat per detectar punts forts i febles i finalment, després d’incorporar les millores necessàries, han conduït la gimcana per als nens i nenes dels diversos centres educatius de primària de la Seu d’Urgell.

Tots els/les alumnes han treballat competències de l’àmbit matemàtic en un context lúdic i de gamificació! Han jugat amb el càlcul mental, la geometria, les fraccions i l’estadística, entre d’altres. Us deixem unes imatges que recullen aquesta primera edició del projecte.