Gestió de la llista d’espera FP

Tal com ja havíem anunciat, el 26 de juliol és el dia previst per realitzar l’acte públic d’assignació de places vacants d’FP a les persones que estiguin en llista d’espera. A l’acte, hi ha d’assistir la persona interessada. En cas de no ser possible, podrà fer-ho qualsevol altra en representació degudament autoritzada. La no assistència a l’acte d’assignació suposa la pèrdua del dret a l’assignació de plaça.

La llista amb les places vacants per a cada cicle, torn i via d’accés és la següent:

22_PREINS_CFM_Oferta_vacants_gestio_llista_espera_juliol: en construcció

22_PREINS_CFS_Oferta_vacants_gestio_llista_espera_juliol: en construcció

Gestió de la llista d’espera per l’assignació de places vacants:

La llista d’espera s’ordena segons la via d’accés, d’acord amb l’ordre de petició, els criteris de prioritat i el número de desempat, i conté únicament les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció

1. S’anomena per ordre a les persones de la llista d’espera:
    • CFGM:
      • En primer lloc les persones de la llista d’espera de continuïtat, si n’hi ha.
      • En segon lloc les persones de la llista d’espera de la resta d’alumnat.
    • CFGS,
      • segons llista d’espera.
  2. Es lliura la documentació per a la matriculació que s’ha de dur a terme a continuació de l’adjudicació.
  3. S’ha d’informar a l’alumnat que no li ha estat assignada una plaça del procés de la segona fase i d’altres recursos de la formació professional integrada.

Segona fase

Al setembre s’obrirà la segona fase d’admissió als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior. Poden participar en aquesta fase d’admissió només les persones que van presentar sol·licitud de preinscripció i no van obtenir plaça i també les que van obtenir plaça i no es van matricular. El calendari oficial és el següent:

• Publicació de cicles amb places vacants: 13 de setembre
  • Ampliació de sol·licituds de la 2a fase d’admissió de participants en la preinscripció: del 14 al 16 de setembre
  • Llistes d’admesos: 21 de setembre
  • Període de matrícula: a partir del 21 de setembre