Finalistes del concurs de Lectura en veu alta

El 34è Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya ha acollit la semifinal de les comarques de Ponent del XIV Certamen Nacional Juvenil i Infantil de lectura en veu alta, que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana conjuntament amb el departament d’Ensenyament en el marc del Pla Nacional de Lectura, el passat 19 d’abril.

En aquesta semifinal, una de les set que es fan arreu del territori català, hi han participat alumnes de 32 centres de demarcació de Lleida, en cinc categories diferents. D’aquesta semifinal, n’han sortit els 7 participants de la final, que tindrà lloc el dimarts 5 de juny a Barcelona. D’entre ells, els alumnes de l’Institut Joan Brudieu que han participat a la categoria de Tropa de Corsaris: Paula Avalle, Eloi Alberton i Adrià Herreros de 4t. Moltes felicitats!!!!

[fotos] – Vídeo