Festa de Graduació 2021

La festa de graduació per a BTX i FP del curs 2020-2021 es realitzarà a l’aire lliure, al pati de l’Institut, en dues jornades diferents, amb aforament limitat:

• Dijous 27 de maig, a les 18:00 h, per a l’alumnat de 2n curs d’FP (CFM i CFS).
  • Divendres 11 de juny, a les 18:00 h, per a l’alumnat de 2n curs de BTX.

Procediment a seguir:

• L’Institut garantirà les condicions de seguretat i salut adoptant les mesures preventives necessàries per evitar riscos de contagi del coronavirus:
      • Mascareta obligatòria.
      • Distància de seguretat.
      • Rentat de mans amb gel hidroalcohòlic als accessos.
  • Es permet l’assistència d’un màxim de 2 acompanyants per a cada alumne/na. És OBLIGATÒRIA la inscripció prèvia al formulari següent, a partir del dijous 22 d’abril fins al divendres 14 de maig.

Inscripció d’assistència a la Festa de Graduació 2021

• Hi haurà control d’accés i de mobilitat, respectant els grups bombolla familiars.
  • Es garantiran les distàncies de seguretat a l’hora de distribuir l’alumnat i les famílies en els seients.
  • En tot cas, l’alumnat i les famílies han d’estar asseguts.
  • L’entrada es realitzarà per la porta gran del Camí de la Palanca, que s’obrirà a partir de les 17:30 h., evitant les aglomeracions.
  • Quan finalitzi l’acte, la sortida del pati es farà de manera esglaonada seguint les indicacions que es rebran per megafonia, per evitar aglomeracions.
  • En cas de pluja o de mesures restrictives més severes a partir de l’evolució de la pandèmia, l’activitat es traslladarà a la sala d’Actes, però sense l’assistència dels familiars.