Exposició de TdR en francès a l’EOI de la Seu

Els alumnes de Batxibac de l’Institut Joan Brudieu han participat en una activitat conjunta amb l’EOI de la Seu d’Urgell, destinada a donar a conèixer els Treballs de Recerca en francès que fan aquests alumnes. La col.laboració ja va començar al mes de desembre amb una primera activitat on les professores Montse Garriga i Guénola Moreau van venir a l’institut a fer una presentació sobre les exposicions orals i l’argumentació, amb la voluntat d’oferir suport als alumnes que fan els seus Treballs de Recerca en francès, com és el cas d’aquells que fan Batxibac. Dilluns passat, 18 de febrer, els alumnes de 2n van anar a presentar les seves recerques a alumnes de l’EOI i també a d’altres alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat del nostre centre. Aquesta proposta s’emmarca dins d’un Programa de col·laboració entre les dues institucions i de cara a promoure el francès a la nostra ciutat. (Fotos)