Exposició Art en moviment a la sala La Cuina

L’exposició ‘Art en moviment’ realitzada per l’alumnat de batxillerat artístic de l’Institut Joan Brudieu, a la Seu d’Urgell, ja es pot visitar a la sala La Cuina. La mostra forma part del projecte ‘Dansaart’, impulsat per l’Escola Municipal de Dansa, per mostrar com el ball i l’art conflueixen en diferents espais. Durant dos mesos una vintena de joves han estat treballant les seves obres, entre les quals s’hi pot trobar fotografia, pintura o papiroflèxia L’objectiu de l’alumnat amb la mostra és donar a conèixer els seus projectes a la població i tenir un primer contacte amb el món de l’art, fora del centre educatiu. L’exposició es pot visitar fins el 29 de març, de dilluns a divendres de 17h a 20h de la tarda i dissabte, d’11h del matí a 14h de la tarda.

Notícia a Pirineus TV.