Escapa’t amb elegància

Els departaments de Llengua Catalana i Matemàtiques de l’institut Joan Brudieu s’han coordinat a l’hora de preparar una dinàmica de gamificació per als alumnes de 4t d’ESO, basant-se en les línies de breakout educatiu i escape room. L’alumnat havia de resoldre enigmes relacionats amb aquestes matèries i amb el currículum treballat a les aules durant aquest curs, i tenia només 30 minuts per a poder escapar-se elegantment d’un desafiament com aquest.

La iniciativa constitueix una aplicació pràctica de les propostes que es van llençar a la comunitat educativa en el marc del Festival del Joc del Pirineu, celebrat a la Seu d’Urgell el passat mes de novembre, en el qual se’ns plantejava la possibilitat de treballar d’una manera més transversal, dinàmica i motivadora per a tothom.