ERASMUS+: Mobilitat a França

Brens i Toulouse suposen el final d’una aventura després de 3 anys que han estat tot un repte per a nosaltres i que malgrat no haver pogut completar totes les mobilitats, hem estat afortunats d’haver portat 15 alumnes de l’Institut Joan Brudieu per diferents països (Polònia, Turquia i França) a través del projecte ERASMUS+ European Future is Job Shadowing. Aquest projecte ha anat dirigit a l’alumnat de cicles formatius i durant aquests tres anys, s’han treballat diferents aspectes educatius: la comunicació, la resolució de problemes i la projecció i creació d’unes bases per l’emprenedoria social. Us adjuntem proposta de calendari de les activitats que s’han desenvolupat al llarg de la setmana com també alguna mostra de fotos. Esperem que aquest projecte hagi marcat un abans i un després en les vides dels participants i que hagi estat una experiència inoblidable tant a nivell acadèmic com personal per a tots els participants.