Erasmus+ a Antalya (Turquia)

Incertesa és la paraula que descriu els temps que corren. Agafar les maletes i anar-te’n fora en aquests moments està a l’abast, només, d’alguns valent/es. Però l’activitat no s’atura i cal seguir formant-se. Alguns segueixen creient que, malgrat el que ens toca viure, sortir a veure món és la millor opció. Després de més d’un any aturats, Turquia suposarà la continuació d’una aventura que va començar a Polònia l’any 2019 amb el projecte ERASMUS+ EUROPEAN FUTURE. JOB SHADOWING i que aquest curs portarà a l’INS Joan Brudieu i l’alumnat de cicles formatius, per llocs com Antalya, una ciutat de la costa mediterrània del sud de Turquia amb més de 2 milions d’habitants. Durant la setmana del 14 al 18 de març, dos professors del nostre claustre, l’Alba Salmerón i l’Orlando Fernández i 5 alumnes de 1r de cicles formatius: la Meritxell, la Naia, el Jan, la Romaysa i l’Ana participaran en aquesta experiència amb alumnes d’altres centres educatius del sud d’Itàlia, Hongria, Polònia i França amb l’objectiu de millorar la seva competència comunicativa en anglès, explorar el seu potencial creatiu i les seves capacitats organitzatives. Esperem que la situació mundial actual ens permeti seguir tot el programa previst i que aquesta mobilitat esdevingui una experiència inoblidable tant a nivell acadèmic com personal per a tots els participants.

220315_ERASMUS_Turquia_1

220315_ERASMUS_Turquia_2