Dia PI 2018 a l’Institut

Per celebrar el dia pi, els alumnes de 2n de ESO C i D han convidat a esmorzar els seus companys dels grups A i B i de la USEE. Han fet uns pastissos boníssims inspirats en el número pi. Han dut a terme una votació després de valorar-ne la presència i el gust: el pastís guanyador ha estat el número 2. Al mes de maig al voltant del Dia internacional de les Matemàtiques es farà un altre esmorzar, on els alumnes del segon A i B i de la USEE convidaran els alumnes del segon C i D.

Els alumnes de primer de batxillerat B han presentat un seguit de productes, alguns una mica tunejats, amb presència de pi. Molta imaginació.

Els alumnes de tots els grups de primer de ESO també han fet un esmorzar-concurs de pastissos del número pi. Han sigut molt esplèndids i amb els que han sobrat han convidat a tot el professorat, que els ha trobat boníssims. El pastís número 5 ha estat el més votat.

Enhorabona a tots!!!!

[fotos]