Copa Cangur (gener 2024)

El passat dijous 25 de gener, 28 alumnes de 1r a 4t d’ESO de l’Institut Joan Brudieu van participar a la Copa Cangur. La Copa Cangur és una competició matemàtica en la que equips de 7 alumnes (de 1r i 2n o 3r i 4t) han de resoldre el màxim nombre de problemes en 60 minuts, on la puntuació d’aquests va canviant segons diversos factors. El concurs es va dur a terme a l’Institut Pere Borrell i van participar els instituts La Valira, Col·legi Mare Janer, CE María Moliner Escola Andorrana Segona Ensenyança, Santa Coloma, Col·legi Sant Ermengol, l’Institut Pere Borrell i l’Institut Joan Brudieu. Cal felicitar tots els participants i, en especial, l’equip d’alumnes de 3r i 4t d’ESO format per Alba Domingo Clausó, Pau Piñol Fité, Blanka Moya Betriu, Marta Guillermo Iglesias, Rahma Behili Houari, Montserrat Massana Regal, Laia Vilaginés Collado, que van finalitzar el concurs en 3ra posició. Enhorabona nois i noies!! (vídeo)