Concurs de traducció

Alumnes de Francès de l’institut Joan Brudieu hem participat en el concurs de traducció de Francès-català que organitza la Facultat de traducció i interpretació de la Universitat Pompeu Fabra i que arriba a la seva XVIII edició. Un concurs on s’atorga un premi a les millors traduccions realitzades per alumnes de tercer i quart d’ESO en una categoria i de primer i segon de batxillerat en una altra categoria, de centres de secundària públics, privats o concertats de Catalunya i d’altres comunitats autònomes que tinguin el català com a llengua cooficial.

El divendres 9 de març els 8 alumnes seleccionats de l’institut Joan Brudieu en la primera fase van realitzar les proves de la segona fase del concurs (fotos) i el dia 12 d’ abril de 2018 es farà pública la relació de finalistes a la pàgina web de la Facultat de traducció.

Moltes gràcies per la vostra participació i molta sort.