Competició d’escacs a Andorra

El passat dijous 18 de maig, un petit grup d’alumnes de l’Institut Joan Brudieu va participar a la segona edició del Torneig interescolar d’escacs, organitzat per l’Escola Andorrana de segona ensenyança. Aquesta trobada va reunir més de 130 joves provinents de totes les parts d’Andorra i la Seu d’Urgell. Es van disputar un total de 9 partides ràpides per tal de determinar la classificació final i conèixer la persona campiona. Des de l’Institut Joan Brudieu volem donar l’enhorabona a tots els participants i en especial als nostres. Cal ressaltar el meritori 4t lloc de l’Edu. L’acte ha estat possible gràcies al suport i la participació de la Federació d’Escacs Valls d’Andorra i a l’Escola Andorrana de segona ensenyança. (fotos)