Cistella de Nadal per a la Marató

Per primer any, l’alumnat de Gestió Administrativa de l’Institut Joan Brudieu va organitzar el Sorteig d’una Cistella Solidària. Gràcies a l’aportació solidària dels comerços de la Seu d’Urgell o de famílies amb relació professional amb empreses del sector de l’alimentació es va aconseguir elaborar una cistella solidària ben lluïda i ben valorada amb productes per més de 100€. El sorteig es va dur a terme l’últim dia abans de vacances de Nadal, el dia 20 de desembre, després de la lligueta i el berenar de la tarda. L’alumnat va aconseguir vendre entre alumnat i professorat un total de 62 paperetes al preu simbòlic d’1€. El sorteig va ser molt disputat i al final el número guanyador va ser el 26 de l’alumna de 2n CAI-APD Sarai Soto. Tota la recaptació conjunta va anar íntegrament destinada a la Marató de TV3 que aquest any tractà sobre la salut sexual i reproductiva. (fotos)