Carta Erasmus+ per a l’Institut

A l’Institut Joan Brudieu estem d’enhorabona, ja que The Education, Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA) ens ha atorgat la Carta Erasmus +. Aquesta carta permet fins l’any 2020, que el nostre alumnat i professorat de cicles formatius de Grau Superior, pugui participar en programes d’intercanvi i viatges d’estudi. Respecte a l’alumnat dels cicles de Grau Superior, podran accedir a beques de mobilitat europea. La finalitat d’aquestes beques és, entre d’altres opcions, poder fer estades a empreses d’ altres països com a formació a centres de treball i en un futur, viatges d’estudis en altres centre europeus. La consecució d’aquesta Carta europea comporta molts avantatges, però també un compromís per part del centre amb la llengua anglesa i la resta d’idiomes de la Unió Europea, així com en la organització de diferents activitats que en comportin l’ús des d’una perspectiva multicultural.

El projecte s’ha impulsat des del departament de cicles formatius del centre i felicitem a tot l’equip per la fita aconseguida. A continuació podeu veure la Carta ECHE signada pel director del centre. Per més informació us podeu adreçar a la pàgina web del centre dedicada a les relacions internacionals i en breu podreu consultar tota la informació dedicada al programa Erasmus +.