Avís a les famílies: vaga el 8 de març

Us comuniquem que el dimecres 8 de març de 2023 hi ha convocada jornada de vaga. A hores d’ara es desconeix el nombre real de professorat que exercirà el seu dret individual a la vaga. Tanmateix, l’Institut garantirà, amb els serveis essencials que es proposen, el dret de l’alumnat a romandre al centre. Els serveis essencials dels instituts es concreten en la presència d’1 membre de l’equip directiu i, en el cas de l’ensenyament secundari (de 12 a 16 anys), en la presència d’1 docent per a cada 3 unitats.

Alhora també us comuniquem que l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, de Batxillerat i de Formació Professional de l’Institut ha decidit adherir-se a la convocatòria de vaga. Us recordem que el dret d’inassistència a classe de l’alumnat (vaga) està regulat per la normativa i les normes de funcionament de l’Institut (NOFC). L’alumnat de 1r i 2n d’ESO en queda exclòs de qualsevol convocatòria. Per la resta, si l’alumne és menor d’edat, la família ha de tenir el coneixement de les decisions preses pels seus fills i filles i autoritzar-ne la participació. L’absència de l’alumnat a classe haurà de ser justificada mitjançant ALEXIA.

En definitiva, els serveis essencials, conjuntament amb tot el professorat que no hagi donat suport a la proposta de vaga, garantiran la seguretat i l’atenció de l’alumnat present al centre, que romandrà obert en el seu horari habitual, malgrat que no es podrà garantir l’atenció lectiva normal.