Alumnat de CAI+APD a la presentació del llibre de Mer Gómez

El passat dijous dia 1 de febrer, l’alumnat dels cicles formatius Cures Auxiliars d’Infermeria i Atenció a Persones en Situació de Dependència, i d’Educació Infantil, va assistir a la presentació del llibre “La rebelión de las hienas” per part de l’autora, Mer Gómez, a la llibreria El Refugi de La Seu d’Urgell. Durant la presentació, l’autora va visibilitzar les intersexualitats i va explicar les violències que pateixen les persones intersex amb els protocols mèdics actuals. Va mostrar les incoherències del sistema sexe-gènere que opera en la nostra societat actual i les conseqüències que aquest té en la vida de moltes persones. A més a més, va explicar de quina manera es poden fer més humans i respectuosos els entorns sanitaris i educatius. Moltes gràcies a la Mer Gómez per haver escrit un llibre tan bonic i compartir amb nosaltres les seves experiències, al SAI per portar a la Mer fins a La Seu d’Urgell, i a la llibreria El Refugi per acollir al nostre alumnat en un espai de debat tan enriquidor. (fotos)