Alerta per dimecres 28 de febrer

Des de la Generalitat de Catalunya ens han fet arribar un comunicat de la fase d’alerta del NEUCAT, on s’ha acordat que demà dimecres 28 de febrer el transport escolar queda anul•lat (adjuntem la notícia). Tanmateix l’Institut Joan Brudieu romandrà obert atenent l’alumnat que hi pugui accedir per part del docent que hi sigui present.

A nivell de transport escolar:

• Des del Consell Comarcal ja hem avisat a les companyies que efectuen el transport escolar, per tal que avui ja comencin a avisar a les famílies, igualment des dels centres educatius podeu fer un reforç comunicant aquesta alerta a través dels vostres sistemes de comunicació amb les famílies.
  • A la pàgina web del consell anirem posant la informació, a mesura que ens vagin actualitzant: www.alturgell.cat

A nivell de menjador escolar:

• Els centres educatius o entitats que teniu servei de càtering, ara mateix no podem garantir que arribi el servei, demà al matí veurem com es gestiona, en funció de com sigui la nevada.
  • Els menjadors que teniu cuina pròpia, el servei es podrà desenvolupar amb normalitat, sempre i quan el personal de cuina i monitoratge hagi pogut arribar als llocs de treball.
  • En aquells menjadors que només hi hagi una persona de monitoratge, haurem d’esperar-nos a demà a veure si pot arribar sense problemes al lloc de treball.