Al Mercat de la Tecnologia de Lleida

El proper dia 10 de maig, deu alumnes de 4t ESO de l’optativa de Tecnologia assistiran al Mercat de la Tecnologia de Lleida.

El MERCAT DE TECNOLOGIA  és la més gran exposició de treballs tecnològics d’alumnat de secundària, i aquest any serà la catorzena edició. Tindrà lloc el dimecres 10 de maig, a la Universitat de Lleida.

Què és?

• És una exposició de treballs i projectes de Tecnologia i Ciència aplicada realitzats i presentats per alumnat d’ESO i Batxillerat de diversos centres educatius de la demarcació de Lleida.
  • Ofereix a l’alumnat la possibilitat de mostrar les seves creacions tecnològiques als seus companys i companyes i a tothom que vulgui veure-ho.
  • És una magnífica oportunitat per conèixer la UdL i l’ambient universitari que es respira al Campus de Cappont.

Aquest any el Mercat de Tecnologia tindrà LA TECNOLOGIA I L’EDUCACIÓ com a tema transversal i fil conductor. Al llarg de tota la jornada farem diferents activitats rellevants presentant la relació entre aquests dos temes

Els alumnes participants:

GRUP 1

• Títol: Casa Bluetooth
  • Alumnes:  Abraham Bosch Gràcia, Jonh Edward Baptista Vaca, Marti Grau Clop.
  • Tutor projecte: MANEL CORTINA CARRERA

GRUP 2

• Títol: WATTMOBILE
  • Alumnes:Júlia Mateu Bonet, Feriel Boukheddia, Anna Barroso Portella, Urgell Ibañez Faus, Andreu Vilaró Garcia