Adjudicació de la beca de la Fundació P. i P. Pizarroso (2022)

El passat 10 d’octubre es va reunir a Barcelona el Jurat de Beques de la Fundació P. i P. Pizarroso, segons la Convocatòria per a la concessió de beques i ajudes especials a Catalunya convocatòria 2022-2023 per a estudiants de grau de Medicina, Infermeria, Farmàcia i Fisioteràpia, per estudiar i baremar les sol·licituds presentades. D’entre les sol·licituds presentades, es va concedir la beca com a becària nova a l’exalumna de l’Institut Joan Brudieu Jana Raya Torra, que cursa estudis d’Infermeria. A més, s’ha renovat la beca adjudicada l’any 2000 a l’exalumne Adrià Herreros Fernández, que cursa 3r de Medicina. Donem l’enhorabona a la Jana i a l’Adrià i els felicitem molt efusivament. (acta)