Acte commemoratiu del 25N (2021)

Aquest 25 de novembre, l’Institut Joan Brudieu ha realitzat un senzill acte a l’hora del pati amb tot l’alumnat i professorat per commemorar el Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. En primer lloc, s’ha creat un mural plàstic commemoratiu del 25N a la paret exterior de l’escala d’emergència que dona accés al primer pis, al costat del menjador, amb la col·laboració de l’alumnat del Batxillerat artístic i el professorat de Dibuix i de totes les empremtes de tothom que les hi ha volgut deixar. A continuació s’ha fet la lectura del Manifest Institucional consensuat per la Generalitat de Catalunya, juntament amb les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, l’Ajuntament de Barcelona, la Federació de Municipis de Catalunya, l’Associació Catalana de Municipis i la Delegació del Govern d’Espanya a Catalunya. En acabar, s’ha realitzat un minut de silenci en record de totes les víctimes d’aquesta xacra social que representa la violència masclista. (fotografies)