25N al Brudieu

Per commemorar el Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, l’Institut Joan Brudieu convoca tot l’alumnat i professorat, a les 11:55 h del 25 de novembre (25N) a realitzar un minut de silenci al pati, de manera presencial, amb l’ús obligatori de la mascareta i respectant les distàncies sanitàries de seguretat, en senyal de suport a les dones que travessen situacions de violència masclista i en el nostre ferm compromís per erradicar de la societat les violències masclistes. S’hi llegirà el Manifest Institucional consensuat per la Generalitat de Catalunya, juntament amb les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, l’Ajuntament de Barcelona, la Federació de Municipis de Catalunya, l’Associació Catalana de Municipis i la Delegació del Govern d’Espanya a Catalunya. Com a institut d’atenció preferent a la pràctica esportiva que som, també es llegirà el Manifest del món de l’Esport, promogut pel Consell Català de l’Esport: des de l’esport, exigim tolerància ZERO, davant els agressors masclistes i exterioritzem el nostre crit més unànime i conscient, envers a les violències masclistes.

A més, al llarg del temps d’esbarjo, des de les 11:30 h a les 11:55 h, es crearà un mural plàstic commemoratiu del 25N a la paret exterior de l’escala d’emergència que dona accés al primer pis, al costat del menjador, amb la col·laboració de l’alumnat del Batxillerat artístic i el professorat de Dibuix. Convidem tot l’alumnat que ho desitgi a participar-hi i deixar-hi l’empremta de la seva mà.