25N al Brudieu (2022)

El 25 de novembre, l’Institut Joan Brudieu també volem contribuir a visibilitzar la violència contra les dones. Què farem?

• Dies previs:
    • Des de tutoria i altres matèries es donarà a conèixer el motiu pel qual el dia 25 de novembre és el Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.
    • Des de la matèria de cultura i valors, l’alumnat redactarà un manifest, que es llegirà el 25N.
  • Divendres 25 de novembre:
    • Al pati, de 11:30 h a 11:55 h, de forma creativa i per mitjà de la papiroflèxia també donarem visibilitat a la jornada: Tenyirem l’entrada de l’Institut pel pati (porta de l’ESO) de papallones liles.
    • A les 11:55 h. lectura del manifest i realitzarem un minut de silenci en senyal de suport a les dones que travessen situacions de violència masclista i en el nostre ferm compromís per erradicar de la societat les violències masclistes.

• A més, convidem tot l’alumnat, el professorat i la resta de l’equip humà del nostre centre a participar-hi, tot portant una peça de roba o algun complement de color lila o violeta.