10 d’octubre, ErasmusDay

#ErasmusDays és la campanya de celebració europea que posa en valor els beneficis d’Europa, mitjançant la difusió dels projectes del programa Erasmus+, implicant la comunitat educativa, a les parts interessades (stakeholders) i a la ciutadania en general.

Aquest esdeveniment oficial europeu busca mobilitzar als beneficiaris de projectes i xarxes professionals (estudiants, docents, formadors, pares i mares, personal no docent, alumnes…) perquè a través d’activitats de comunicació i difusió, comptin la seva experiència de mobilitat i cooperació a Europa i a tot el món, promovent les oportunitats finançades per la Unió Europea, l’impacte dels projectes Erasmus+ i els valors comuns europeus.

Per a la present edició en 2019 dels #ErasmusDays, a més de la difusió dels projectes Erasmus+ en tots els sectors educatius (Educació Escolar, Formació Professional, Educació Superior i Educació de Persones Adultes), es posaran també en relleu les activitats Jean Monnet, que en aquest 2019 es compleix el seu 30è aniversari.

Els #ErasmusDays són una oportunitat per a:

• Difondre i donar visibilitat als projectes Erasmus+.
  • Donar veu als ciutadans europeus.
  • Activar les comunitats educatives i tots els actors locals (institucions públiques i privades, empreses, comunitats, associacions, responsables polítics, mitjans de comunicació, etc.).
  • Unir als països d’Europa i de la resta del món a través del programa Erasmus+, punt fonamental de la construcció europea.

Per presentar als nostres alumnes les avantatges del programa, es realitzaran diverses projeccions i xerrades d’anteriors experiències durant el dia 10 d’octubre.

Cal recordar que el centre disposa de dos intercanvis escolars K229 projectes Erasmus+

• EUROPEAN FUTURE:JOB SHADOWING – Per alumnes dels Cicles Formatius de Grau Mitja
  • CITIUS ALTIUS FORTIUS – Per alumnat d’ESO i Batxillerat.

A més a més, el centre està immers en projectes per fer pràctiques a l’estranger, més concretament un k103 per alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior i un k102 per l’alumnat de grau mitjà.

Podeu veure la nostra iniciativa en el la web dels erasmusdays.

Erasmus Plus is an all-inclusive program that covers education, training, youth and sport. It gives a chance to more than four million Europeans to contemplate, train, gain work experience and volunteer abroad. We present the Erasmus Plus to our students, it is the new programme combining all the EU’s current schemes for education, training, youth and sport, which was started in January 2014.