Aida Martos, guanyadora del V Concurs de Relats Curts de la UdL

Volem donar la més sincera enhorabona a l’alumna Aida Martos Guerrero de 2n de Batxillerat (curs 2019-2020) que ha esta la guanyadora del 1r premi del V Concurs de Relats Curts de la Universitat de Lleida (2020) en la categoria d’estudiants de Batxillerat, amb el relat “El sentido de las olas“, amb la temàtica del “mar”, que el Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica organitza en el marc del V centenari de la primera volta al món protagonitzada per Magallanes i Elcano (bases del concurs). La situació sanitària no ha permès que es fes públic el veredicte fins al mes de setembre, i s’hagi hagut de suspendre l’acte d’entrega de premis ajornat fins al mes de novembre degut a la pandèmia.

També hem de felicitar l’alumna Nerea Vives Moscoso de 2n de BTX (curs 2019-2020) per la seva menció honorífica al mateix concurs amb el relat “El mar, falsa apariencia“.

Moltes felicitats a ambdues!!!

(fotos)