La UEC de la Seu d’Urgell ha celebrat la cloenda del curs 2025-26 avui 19 de juny. En el transcurs de l’acte, dos alumnes de l’Institut Joan Brudieu que han obtingut el títol d’ESO han rebut un diploma de mans de l’alcalde urgellenc, Joan Barrera. Moltes felicitats!!!
Notícia a RàdioSeu.



