Els alumnes del Programa de Formació i Inserció (PFI) d’auxiliar d’activitats forestals han celebrat aquest dilluns, 15 de juny, el seu acte de graduació en un emotiu esdeveniment que ha tingut lloc a la sala de Plens de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.
L’acte ha comptat amb la presència dels alumnes, les seves famílies, el professorat i representants institucionals, que han volgut acompanyar els joves en la cloenda d’una etapa formativa marcada pel compromís, l’esforç i el creixement personal.
Durant la cerimònia s’han adreçat unes paraules de felicitació als graduats, destacant la seva constància i la importància de continuar formant-se i afrontant nous reptes acadèmics i professionals. També s’ha fet entrega dels diplomes acreditatius als alumnes que han finalitzat amb èxit el programa.
L’acte ha estat un reconeixement a la feina desenvolupada al llarg del curs i ha servit per posar en valor el paper dels Programes de Formació i Inserció, que ofereixen als joves una oportunitat per adquirir competències professionals, personals i acadèmiques que afavoreixen la seva inserció laboral i la continuïtat dels estudis.
Notícia a Pirineus TV i a RàdioSeu.



